strona startowa

Strona startowa jest to wizytówka twojej firmy. Powinieneś zadbać o to, aby była ona przejrzysta i czytelna. Jest to podstawowy warunek przyciągnięcia i zatrzymania przy sobie klientów. Na tym jednak nie koniec. Twoja strona powinna być dodatkowo nowoczesna. Witryna musi także spełniać zasady pozycjonowania stron internetowych. Pozwoli to na lepszą trafność w wyszukiwarce Google. Jest to jedna z najważniejszych zasad tworzenia stron internetowych.

Przeczytaj też: https://www.wsb.com.pl/strona-startowa/

Strona startowa firmy – zasady tworzenia

Jestem pomysłem pod kątem optymalizacji SEO jest umieszczenie na swojej stronie wartościowych treści. Będą to między innymi ciekawe i przydatne artykuły, filmiki, a także infografiki ze słowami kluczowymi. Jest to podstawa content marketingu.

Strona internetowa firmy przyjaznej Google

Przede wszystkim musisz zastanowić się czym jest i w czym trudni się Twoja firma. Weź pod uwagę, to co sprzedajesz oraz jakie usługi oferujesz na swojej stronie internetowej. Powinno być to jasno i wyraźnie pokazane. Uwzględnij też czym odróżniasz się od swojej konkurencji oraz dlaczego to właśnie Twoja firma i oferta się wyróżniają.

Nawigacja, mobilność i zaufanie

Zachowanie w branży biznesowej jest kluczowym elementem. Tym bardziej jeżeli chodzi o branżę e-commerce. Zaufanie do twojej marki jest najważniejszą wartością, jaką możesz zbudować. To właśnie dlatego tak ważne jest aby zrobić wszystko, żeby twoja strona internetowa budziła zaufanie wśród odbiorców.

Twoja strona internetowa musi posiadać walory estetyczne oraz świetnie wyglądać na każdym urządzeniu. Naturalnie, Jeżeli strona nie jest dopasowana do rozmiaru wyświetlacza wygląda nieestetycznie i przenośnie mówiąc „koślawo”. Nie jest to jednak wszystko, ponieważ przez taki aspekt Google uzna ją za nieresponsywalną witrynę umieszczając ją automatycznie niżej w wynikach wyszukiwania.

Nawigacja na stronie musi być przede wszystkim proste, łatwa i przyjemna. Będzie one opierała się przecież na pozytywne doświadczonych osób, które odwiedzają twoją witrynę. Nikt niech będzie się męczył, jeżeli jest o dwa kliknięcia od lepiej zaprojektowanych. W dodatku Google szybko zauważy, że ludzie w mgnieniu oka opuszczają Twoją stronę. To właśnie dlatego słaba nawigacja może być gigantycznym błędem dla Ciebie i Twojego biznesu. Za złą nawigację odpowiadają najczęściej: zbyt wiele opcji do wyboru oraz trudne do znalezienia treści. Podsumowując: im mniej kliknięć do właściwego produktu/usługi, tym lepiej.

Zobacz też: http://www.okgk.pl/najlepsze-zawody-w-polsce/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here